Dostawa towaru

Przed złożeniem zamówienia należy dokładnie przeczytać poniższe warunki. Nasz zespół serwisowy zapewni serwis posprzedażny zgodnie z niniejszymi warunkami, gdy transakcja zostanie zatwierdzona.

Wysyłka

1. Po dostarczeniu zamówienia podamy numer zamówienia, aby można było zobaczyć informacje o towarach, jeśli zamówienie zostało zrealizowane w piątym dniu roboczym, towary nie zostały wysłane, skontaktujemy się z Tobą.

2. Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli pakiet zostanie zgubiony, uszkodzony lub skradziony w lub po przyjeździe. Jeśli masz specjalne wymagania transportowe, zadzwoń z wyprzedzeniem.

3. Spróbujemy skontaktować się z Państwem przed i po wysyłce opakowania. Jeśli opakowanie zostanie utracone lub uszkodzone, skontaktuj się z nami natychmiast i lokalnym centrum doręczenia, aby zgłosić problem.

Zwraca instrukcje

1. Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 3 dni od otrzymania. Produkty zwrócone drogą mailową lub zwrócone lub wymieniane w jednym z naszych punktów sprzedaży nie mogą być zużyte, nieczyste lub wadliwe.

2. Powiadom nas, jeśli wystąpi poważny problem z jakością, wymagający zwrotu.

3. Nie zostanie zwrócone, jeśli produkt zostanie uszkodzony przez zachowania ludzi lub czynniki zewnętrzne.

4. Jeśli odmówisz otrzymania pakietu zgodnie z wymaganiami, nie zwrócimy pełnej kwoty. Zwrócimy opłatę po otrzymaniu zwrotu, ale nie uwzględnimy opłaty pocztowej.

Jak mogę otrzymać bezpłatną wysyłkę?

Gdy zamówienie jest pełne 434 PLN, Twoja poczta jest bezpłatna, w przeciwnym razie zapłacisz wymagane koszty wysyłki.

Kiedy będziemy wysyłać?

Czas dostawy wysyłki rozpoczyna się w dniu wysyłki z magazynu. Staramy się jak najszybciej przesłać zamówienie. Jednak ze względu na zmienność ilości zamówienia, w normalnych okolicznościach, Twoje zamówienie w dostawie przed potrzebą Do 48 godzin przetwarzania i pakowania.

Jak długo jeszcze otrzymam zamówienie?

Międzynarodowy transport najczęściej pojawia się w ciągu 10-15 dni, ale opóźnienie spowodowane opóźnieniami celnymi leży poza naszą kontrolą.

Jak zwrócić produkt zakupiony w Chuckbutyonline.pl?

Prosimy o powrót do naszego zlecenia zwrotnego przed powrotem do nas. Jeśli nie zostaniemy zwrócone w całości na Twoje zamówienie z powodu nieprawidłowego adresu lub braku podpisu, a my zajmiemy się re-delivery po otrzymaniu zwrotu. Dodatkowe koszty są ponoszone przez Ciebie.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami wcześniej.

Ogłoszenie:

Zlecenia dostawy będą nieodwołalne. Proszę o wybaczenie!

Gdy zlecenie płatności zostało przypisane do centrum operacyjnego, nie będzie można wprowadzać żadnych zmian. Upewnij się, że informacje o zamówieniu są prawidłowe i nie płacą, jeśli informacje o zamówieniu są niepoprawne.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tej polityki, skontaktuj się z nami
Powrót
Copyright © 2020 www.chuckbutyonline.pl. Powered by Tani Converse
Twój adres IP: 18.232.51.69